2016. január 16., szombat

Rácz-Stefán Tibor: Túl szép

A túlsúlyos Márk mindennél jobban vágyik rá, hogy végre igazán szeressék. Mégis, azt hiszi, hogy a súlya miatt nincs joga a szerelemre. Elkeseredésében finomságokba fojtja bánatát.
Vajon a csupaszív srácra rátalálhat a nagy Ő?
Képes lesz elfogadni önmagát?
Olivér profi úszó, ám doppingbotrányba keveredik, eltiltják a versenyzéstől, és darabjaira hullik az élete. Azt sem tudja, mit hoz a holnap, a szerelemre gondolni sem mer.
Újjáépíthetjük a nulláról az életünket?
Rátalálhatunk az igazira akkor is, ha nem keressük?
A két fiú közös munkahelyen kezd el dolgozni. Előbb megismerik egymást, aztán a titkaik is felszínre bukkannak. De kialakulhat köztük több, mint barátság? Vagy csak a külső számít?
Van egy pont, amikor az ész a szív útjába áll…



Tibi első regénye, a Fogadj el! is óriási kedvencem volt, de a Túl szép még annál is jobb. De komolyan. Alig vártam, hogy végre hozza a futár és tudjam olvasni. amikor volt a borítótervező pályázat a Túl széphez, akkor nekem volt egy kedvencem, de sajnos nem az lett a nyertes mű, amit már nem sajnálok annyira, mivel ez a mostani végleges borító sokkal jobban illik hozzá. Alapjáraton imádom a kéket és a srác a borítón...nem rossz. Kifejezetten jó választás volt.
A történet olyannyira magával ragadott, hogy fél nap alatt olvastam ki úgy, hogy közbe a karácsonyi készülődésben is részt vettem. Jobb karácsonyi ajándékkal nem is lephettem volna meg magamat. Végre nem lesz szomorú a Fogadj el! példányom, mert kap egy új családtagot. Remélem ezentúl minden évben bővíthetem ezt a családot Tibi újabb és újabb alkotásaival.

Nagyon tetszett az egész regényben az, hogy mind a két srác szemszögéből láthattam/olvashattam a történéseket. Számomra mind a két srác irtó szimpatikus volt. Lehet, hogy néhányan kiakadtak az elején Olivér viselkedésén. Azt elismerem, hogy kegyetlen volt az "áldozataival", de valamilyen szinten meg volt az oka és meg lehet őt is érteni. 
Engem egyáltalán nem zavart, hogy Márk kövér volt, talán pont emiatt vált is sokkal szimpatikusabbá, hogy végre egy olyan srác történetét olvashattam, akire nem tapadnak a csajok és nem úgy néz ki, mint egy modell.
Már amikor az állásinterjún voltak, én már akkor drukkoltam, hogy őket vegyék fel. És Nikó őket választotta. Ha egyszer oda kerül a sor, hogy már nekem is dolgoznom kell jól jönne egy ilyen bohókás főnökasszony.
Eleinte Márk nagyon zavarban volt Olivér miatt. Állandóan a cipőjét fixírozta és zenét hallgatott munka közben. Ezt mind amiatt, hogy ne kelljen beszélnie vele.

Én is tuti zavarba lettem volna miatta :)

Persze evvel az őrültbe kergette Olivért. Ez az egész nem nézek rád, nem beszélek veled felállás addig tartott, amíg nem találkoztak, futottak össze véletlenül egy melegbárban, ahova Márkot a legjobb barátnője, Dorina rángatott el. És milyen jól tette, mivel az ominózus találkozás után márk megváltozott, mintha kicserélték volna. Nyitottabbá vált és elkezdett kommunikálni másokkal, ami eddig nem igazán vallott rá. Ahogy egyre többet beszélgetett Márk és Olivér, úgy kezdtek el egy re jobban egymásba esni, de ezt még ők maguknak sem merték bevallani. Már Olivérnek sem esett jól a szex másokkal, hiszen ő Márkot akarta mindenestül és még a túlsúlya sem zavarta. Számára így volt tökéletes. Miatta még a cigiről is képes volt lemondani, először Márk miatt nem szívta tovább, majd maga miatt. Márk meg pont Olivér miatt akart lefogyni, hogy akkor hátha megakad rajta a szeme, és nem is sejtette, hogy ez már megtörtént. Szóval, Olivér miatt drasztikus diétába kezdett és ennek sajnos meg is lett a böjtje, mert kórházba került és Olivér iszonyatosan aggódott miatta, de Márk szobatársa, Dorina nem hagyta, hogy maradjon. Ő sem értette, hogy az egykor híres élsportoló, Telivér mit akar pont az ő barátjától.

Egyik este Olivér részegen állít be Márkékhoz és elmondja, hogy ő bizony Márkot akarja és még meg is csókolja, de Márk nem hisz neki. Még azután sem, hogy kijózanodik is nehezen tud hinni neki. Nem érti, hogy mit akarhat tőle ez a kék szemű félisten.



Olivérnek azért nagy nehezen sikerül bebizonyítania, hogy ő igenis Márkot akarja. És végre Márk is kezdi elhinni. Mindeközben Márknak ott van Dorina és az abortusza, amivel foglalkoznia kell, Olivérnek meg a Mester felbukkanása és Ricsi halála. A háromnapos összezörrenésük mindkét srácot kikészíti, olyannyira, hogy egyikük sem találja a helyét. A kibékülésükhöz sajnos hozzájárultak azok a szemetek, akik bántották Márkot. De kibékülnek és csak ez a lényeg. A karácsonyt is együtt töltik és végre Márk elveszíti a szüzességét.
A történet befejezéséül a Szilvesztert a melegbárban töltik, ahol minden kezdődött. Kedves Tibi Túl szép, hogy igaz legyen. Köszönöm az élményt! Szeretném még nagyon sok könyvedet olvasni.
Megsúgom, de csak neked, hogy a fürdőszobás tusolós jelenetek voltak a kedvenceim.
Meg ez az idézet:
"Karjával átöleli a derekamat, és olyan szorosan bújik hozzám, ahogyan csak tud. Egy ilyen egyszerű gesztus is mennyire jól tud esni, ez valami hihetetlen! Azt hittem, a szex a lényeg, de annyi minden van, ami jó lehet még azon túl is."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése